Çorum Gündemi25 Hasta Daha Taburcu EdildiÇorum Gündemi

23 Haziran 2026 - 06:07

25 Hasta Daha Taburcu Edildi

Çorum Valiliği tarafından Hitit Üniversitesi Erol Olçok Eğitim ve Araştırma Hastanesi’nde bugüne kadar yeni tip Koronavirüs (Covid-19) teşhisi konan 25 hastanın tedavisinin tamamlandığını bildirdi.

25 Hasta Daha Taburcu Edildi
Son Güncelleme :

11 Nisan 2020 - 19:57

Çorum Valiliği tarafından Hitit Üniversitesi Erol Olçok Eğitim ve Araştırma Hastanesi’nde bugüne kadar yeni tip Koronavirüs (Covid-19) teşhisi konan 25 hastanın tedavisinin tamamlandığını bildirdi.

Konu ile ilgili yapılan açıklamada; İlimizde bugün coranavirüs tedavisi gören 25 hastamız daha şifa ile taburcu edilmiştir. İlimizde bugün itibariyle coranavirüs tedavisi görüp taburcu olanların sayısı toplam olarak 64’e ulaşmıştır. Büyük bir fedakarlık ve titizlikle çalışmalarına devam eden tüm sağlık çalışanlarımıza teşekkür ediyoruz. Kamuoyuna saygıyla duyurulur” denildi.

YORUM YAP

Bu yazı yorumlara kapatılmıştır.