Çorum Gündemiİskilip Belediyesi’nden Aşure İkramıÇorum Gündemi

23 Haziran 2026 - 10:15

İskilip Belediyesi’nden Aşure İkramı

İskilip Belediyesi Cuma namazı çıkışı Çarşı camisi önünde vatandaşlara aşure ikramında bulundu.

İskilip Belediyesi’nden Aşure İkramı
Son Güncelleme :

20 Ağustos 2021 - 15:50

İskilip Belediyesi Cuma namazı çıkışı Çarşı camisi önünde vatandaşlara aşure ikramında bulundu.

Her yıl Muharrem ayı münasebeti ile yapılan aşure ikramı, vatandaşlar tarafından takdirle karşılandı. Konu ile ilgili bir açıklama yayınlayan Belediye Başkanı Ali Sülük, Muharrem ayını tebrik ederek; ”Muharrem ayı münasebetiyle Cuma namazı çıkışı vatandaşlarımıza aşure ikramında bulunduk. Bu vesile ile müslüman aleminin mübarek Muharrem ayını kutlar, yapılan ibadetlerin kabul olmasını yüce Allah’tan niyaz ederim” dedi.

YORUM YAP

Bu yazı yorumlara kapatılmıştır.