Çorum GündemiEngelli Öğrencilerden Başkan Aşgın’a Mesaj VarÇorum Gündemi

23 Haziran 2026 - 21:43

Engelli Öğrencilerden Başkan Aşgın’a Mesaj Var

Görüntülü mesaj göndererek Başkan Aşgın’a ‘Geçmiş Olsun’ dileğinde bulundular.

Engelli Öğrencilerden Başkan Aşgın’a Mesaj Var
Son Güncelleme :

25 Mart 2021 - 4:25

Görüntülü mesaj göndererek Başkan Aşgın’a ‘Geçmiş Olsun’ dileğinde bulundular.

Çorum Belediyesi Engelli Eğitim Merkezi öğrencileri, Belediye Başkanı Dr. Halil İbrahim Aşgın’a geçmiş olsun mesajı gönderdi. Engelli öğrenciler, koronavirüs nedeniyle evinde bulunan Başkan Aşgın’a görüntülü mesajlarıyla moral desteği verdi.

Covid-19 testi pozitif çıkan Belediye Başkanı Dr. Halil İbrahim Aşgın’ın tedavisi evinde devam ediyor. Sağlık durumunun iyi olduğu öğrenilen Başkan Aşgın’a çok sayıda geçmiş olsun mesajı gelirken bunlardan en anlaması engelli öğrencilerden geldi.

Çorum Belediyesi Engelli Eğitim Merkezi öğrencilerinin cep telefonu ile çekerek gönderdikleri görüntülü mesajlar Başkan Aşgın’a moral oldu.

YORUM YAP

Bu yazı yorumlara kapatılmıştır.