Çorum GündemiEngelliler Müzik Eşliğinde Doyasıya EğlendiÇorum Gündemi

24 Haziran 2026 - 00:36

Engelliler Müzik Eşliğinde Doyasıya Eğlendi

Çorum’un İskilip İlçesi’nde ikincisi düzenlenen engelliler programı coşkulu bir atmosfer havasında geçti.

Engelliler Müzik Eşliğinde Doyasıya Eğlendi
Son Güncelleme :

17 Mayıs 2022 - 9:39

Çorum’un İskilip İlçesi’nde ikincisi düzenlenen engelliler programı coşkulu bir atmosfer havasında geçti.

İskilip Belediye Başkanı Ali Sülük ve Sivil Toplum Kuruluşu Temsilcilerinin destekleriyle yapılan, ‘Engelliler Müzik Eğlence Gecesi’ çok sayıda İskiliplinin katılımıyla gerçekleşti.

Program sonunda açıklamada bulunan Başkan Vekili Murat Kiraz, “Engelliler Haftası dolayısıyla Başkanımız Ali Sülük Bey’in destekleriyle düzenlenen; Engelliler Moral Programına katıldık. Engelsiz bir yaşam için, hepimiz birer engelli adayı olduğumuzun bilincinde hareket ederek ve o engelleri birlikte ortadan kaldırarak onların yaşamlarını güzelleştirmeye çalışıyoruz ” dedi.

YORUM YAP

Bu yazı yorumlara kapatılmıştır.