Çorum Gündemiİskilip’te Covid-19 Vaka Sayısı ArtıyorÇorum Gündemi

25 Haziran 2026 - 21:29

İskilip’te Covid-19 Vaka Sayısı Artıyor

İskilip’te geçtiğimiz hafta 30’a yakın pozitif Kovid19 vakasının bulunduğuna dikkat çekilmişti.

İskilip’te Covid-19 Vaka Sayısı Artıyor
Son Güncelleme :

27 Temmuz 2020 - 16:22

İskilip’te geçtiğimiz hafta 30’a yakın pozitif Kovid19 vakasının bulunduğuna dikkat çekilmişti.

Bu gün bu rakamın daha da arttığı, hastaneye Kovid19 şüphesi ile başvuranların devam ettiği öğrenildi.

HASTANENİN 3 KATI KOVİD 19 HASTALARINA TAHSİS EDİLDİ

Edinilen bilgiye göre vaka sayısında artışın devam ettiği, İskilip’te çok sayıda Kovid 19 hastasının bulunduğu, kronik hastalığı bulunan pozitif vakaların Çorum Erol Olçok Eğitim ve Araştırma Hastanesine sevk edildiği, diğerlerinin İskilip Devlet Hastanesinde izole altında bulundurulduğu, bazı hastaların evlerinde denetim altında tutulduğu, artan vakalar sonucu hastanenin üç katının bu hastalar için boşaltıldığı da iddialar arasında.

BİREYSEL TEDBİRLER ÖNEMLİ

Yeni normalle birlikte düğün, cenaze ve diğer toplu alanlarda tedbirlerden uzaklaşıldığına dikkat çekiliyor. Maske, hijyen ve sosyal mesafeye dikkat edilmemesi vaka artışında önemli etken olarak değerlendiriliyor.

YORUM YAP

Bu yazı yorumlara kapatılmıştır.