Çorum GündemiLGS Danışmanlık Komisyonları OluşturulduÇorum Gündemi

23 Haziran 2026 - 10:11

LGS Danışmanlık Komisyonları Oluşturuldu

Çorum İl Milli Eğitim Müdürü Yakup Sarı başkanlığında, LGS danışmanlık sürecinde görev alacak Rehber Öğretmenler ile e-konferans toplantısı gerçekleştirildi.

LGS Danışmanlık Komisyonları Oluşturuldu
Son Güncelleme :

21 Temmuz 2020 - 10:30

Çorum İl Milli Eğitim Müdürü Yakup Sarı başkanlığında, LGS danışmanlık sürecinde görev alacak Rehber Öğretmenler ile e-konferans toplantısı gerçekleştirildi.

Gerçekleşen toplantıda Sarı, “Çorum merkezde 54 LGS Tercih Danışmanlığı Komisyonu oluşturulmuş olup buralarda 46 Rehber Öğretmenimiz görevlendirilmiştir. İlçelerimizde ise 73 LGS Tercih Danışmanlığı Komisyonu oluşturulmuş olup buralarda da 32 Rehber öğretmenimiz görev yapacaktır” açıklamasında bulundu.

Yakup Sarı, “Pandemiden dolayı bu sene tercih danışmanlığı komisyonları EBA üzerinden 20-29 Temmuz 2020 tarih ve saat 09.30-12.30 ile 13.30-16.00 arasında danışmanlık yapılacak. Görevlerini büyük bir özveri ve gayretle yapacak olan tüm rehber öğretmenlerimize teşekkür ediyorum” dedi.

Toplantı rehber öğretmenlerin karşılıklı sorularının cevaplandırılması ve Şube Müdürü Tahir Demir’ in açıklamaları ile devam etti.

YORUM YAP

Bu yazı yorumlara kapatılmıştır.