Çorum GündemiO Öğretmenlere Teşekkür BelgesiÇorum Gündemi

23 Haziran 2026 - 19:53

O Öğretmenlere Teşekkür Belgesi

Çorum İl Milli Eğitim Müdürü Yakup Sarı, Yarı yıl tatilinde okullarını boyayan öğretmenlere teşekkür belgesi verdi.

O Öğretmenlere Teşekkür Belgesi
Son Güncelleme :

01 Şubat 2020 - 8:50

Çorum İl Milli Eğitim Müdürü Yakup Sarı, Yarı yıl tatilinde okullarını boyayan öğretmenlere teşekkür belgesi verdi.

İl Milli Eğitim Müdürü Yakup Sarı, Hayreddin Karaman Kız Anadolu İ.H.L. öğretmenlerine belge takdim etti.

İl Milli Eğitim Müdürü Yakup Sarı ,Yarı yıl tatilinde gönüllü olarak okullarında boya yapan Prof. Dr. Hayreddin Karaman Kız Anadolu Lisesi İdareci ve Öğretmenlerini ziyaret ederek teşekkür belgesi takdim etti.

YORUM YAP

Bu yazı yorumlara kapatılmıştır.