Çorum Gündemi18 Öğrenci Okulda Gıdadan ZehirlendiÇorum Gündemi

23 Haziran 2026 - 00:36

18 Öğrenci Okulda Gıdadan Zehirlendi

18 Öğrenci Okulda Gıdadan Zehirlendi
Son Güncelleme :

17 Aralık 2024 - 8:51

Çorum’da Yerli Malı Haftası kutlamalarında 18 lise öğrencisi gıda zehirlenmesi şüphesiyle hastaneye kaldırıldı.

Bahçelievler Kız Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi’nde Yerli Malı Haftası etkinliği için evlerinden getirdikleri yiyecekleri yiyen 18 öğrenci, bir süre sonra rahatsızlanmaya başlayınca, okul bir anda şehrin tam noktalarından sevk edilen ambulanslarla doldu.

Sağlık ekiplerin ilk müdahaleyi yaptığı öğrenciler, tedavilerinin yapılması için hastaneye sevk edildi.

YORUM YAP

Bu yazı yorumlara kapatılmıştır.