Çorum Gündemi“İnsanı Yaşat ki Devlet Yaşasın”Çorum Gündemi

24 Haziran 2026 - 00:34

“İnsanı Yaşat ki Devlet Yaşasın”

Ortaköy Belediyesi koronavirüs tedbirleri kapsamında sokağa çıkamayan ihtiyaç sahiplerine gıda desteğinde bulundu.

“İnsanı Yaşat ki Devlet Yaşasın”
Son Güncelleme :

25 Mart 2020 - 9:06

Ortaköy Belediyesi koronavirüs tedbirleri kapsamında sokağa çıkamayan ihtiyaç sahiplerine gıda desteğinde bulundu.

Ortaköy Belediye Başkanlığı Dünyada ve ülkemizde devam eden koronavirüs salgınına karşı alınan tedbirler kapsamında sokağa çıkamayan ihtiyaç sahiplerine gıda paketi hazırlayarak destek sağladı.

Belediye Başkanı Taner İsbir yapmış olduğu açıklamada; “Tüm dünyada devam etmekte olan koronavirüs salgını kapsamında devletimiz bir dizi tedbirler aldı. Bizlerin görevi bu tedbirlere harfiyen riayet etmektir. İnşallah tez zamanda bu musibetin altından kalkacağız. Biz de Belediye Başkanlığı olarak İNSANI YAŞATKİ DEVLET YAŞASIN sözünü kendimize ilke edindik. Alınan tedbirler nedeniyle sokağa çıkamayan vatandaşlarımıza gıda destek paketi hazırlayarak ihtiyaç sahiplerine ulaştırdık. Lütfen yapılan uyarıları dikkate alalım,sokağa çıkmayalım.Bizler daima sizlerin yanındayız” dedi.

YORUM YAP

Bu yazı yorumlara kapatılmıştır.